Meer conversies uit je website en teksten.
Wist je dat het aantal website bezoekers niet het belangrijkste onderdeel is voor het genereren van inkomsten? Er is namelijk iets wat veel krachtiger is om online te kunnen groeien. En dat is conversie optimalisatie, wat ook vaak CRO (Conversion Rate Optimization) wordt genoemd. Door dit toe te passen, optimaliseer je jouw website voor conversies. Je zorgt dan voor méér conversies, met hetzelfde aantal bezoekers. Door dit te combineren met een krachtige SEO– of content marketing strategie kun je ontzettend snel op een organische manier groeien. Dit kunnen we doen door het design en de teksten te optimaliseren.
“The money is in the list” is een veelgehoorde uitspraak binnen de marketingwereld. Het betekent dat het meeste geld te verdienen is door middel van een e-mail marketing funnel. Zo’n funnel kun je geheel door Timmermans Media laten opzetten, maar het is ook mogelijk om je huidige funnel te optimaliseren voor conversies. Er zijn namelijk tal van manieren waarmee je kunt zorgen voor een stijging in het aantal clicks en conversies. Daarom kun je voor zowel nieuwe als bestaande funnels bij Timmermans Media terecht.
Maar hoe doen we dat dan? Heel eerlijk gezegd is er niet één regel of tactiek die voor meer conversies zorgt. Het is een kwestie van testen, testen en nog eens testen. Er zijn wel verschillende tactieken die in de meeste gevallen werken, al kunnen deze op verschillende manieren toegepast worden. Voor de ene doelgroep werkt het wel, voor de andere werkt het niet. Het testen gebeurt door middel van A/B Testing, waarbij we twee varianten van een website of e-mail online zetten. Vervolgens houden we de resultaten (aantal clicks en conversies) bij, zodat we weten welke variant het beste werkt.
Plan dan nu (vrijblijvend) een telefoon- of videogesprek met ons in.
Stationsplein 91
5211BM, ‘s-Hertogenbosch
(Centrum Den Bosch)
Reg. Nr: 16561396
BTW: EE102530070
IBAN: BE80 9674 2346 4677
Timmermans Media 2024 © Alle rechten voorbehouden